COVID-19 pandemisi ile hayatımıza giren “kontrollü sosyal hayat” gereksinimleri kapsamında, müşterilerimizin ve çalışanlarımızın sağlıklı bir ortamda etkili iletişim kurmaya devam etmesini amaçlıyoruz.

Bu amaçla, “Nissan Hijyen Denetimi” adı altında bir sertifikasyon programı oluşturduk. Sağlıklı bir yetkili satıcı ve yetkili servis ortamının teminatı için 113 farklı kontrol noktası belirledik. Bu kıstaslar üzerinden yetkili satıcı ve servislerimizin denetlenmesi için dünya çapında uzman bağımsız kuruluş Bureau Veritas ile iş birliği yaptık. Bureau Veritas’ın yaptığı denetimleri başarıyla geçen Nissan bayi ve servislerine “Nissan Hijyen Denetimi” sertifikası verdik.

“Nissan Hijyen Denetimi” sertifikasına sahip bayilerimizde uygulanan önlemlerden bazılarını aşağıda inceleyebilirsiniz. Ziyaretiniz sırasında, el sıkışma yerine samimi bir gülümseme ile sizleri karşılamak için sabırsızlanıyoruz!

nissan hijyen deneyimi 6

Ziyaretiniz sırasında, sağlığınız için tüm önlemleri aldık. Dezenfektanlarımız ve kriterlerimizin yazılı olduğu panolarımız hazır.

nissan hijyen deneyimi 1

Sizleri hijyen paketimiz ile karşılıyoruz. Maskeniz yanınızda değilse, bu pakette yer alan maskeyi takmanızı rica ediyoruz.

nissan hijyen deneyimi 2

Sizin ve çevrenizdeki kişilerin sağlığı için vücut sıcaklığınızın güvenli sınırlar içinde olduğundan emin oluyoruz.

nissan hijyen deneyimi 3

Yetkili satıcılarımızda bulunan sergi araçlarımız her gün dezenfekte ediliyor.

nissan hijyen deneyimi 4

Satış danışmanlarımız koruyucu ekipmanları birlikte, sosyal mesafeye dikkat ederek sizinle iletişim kuruyorlar.

nissan hijyen deneyimi 5

Teknisyenlerimiz aracınızın bakımı sırasında maske ve eldiven takıyorlar.