MILD HYBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Nasıl çalışır? | Batarya hızlanma esnasında benzinli motoru destekler |
Benzinle çalışan jeneratör, bataryayı şarj eder ve aynı zamanda elektrikli motora güç sağlar. 100% elektrikli sürüş deneyimi sunar. |
Tekerleklerin güç kaynağı nedir? | Elektrikli ve benzinli motor |
Elektrikli motor |
Batarya nasıl şarj ediliyor? | Benzinli motor bataryayı şarj eder |
Benzinle çalışan jeneratör ve rejeneratif frenleme sistemi sürüş sırasında bataryayı şarj eder |
Benzine ihtiyaç var mı? | Evet |
Evet |
Sürüş deneyimi nasıl? | Elektrik motoru tork desteği ile anına hızlanma sağlar |
Kusursuz hızlanma, sessiz ve pürüzsüz elektrikli sürüş deneyimi |
CO₂ emisyonları | Aynı modelin geleneksel benzinli versiyonundan daha düşük egzoz emisyonu |
Aynı modelin mild hybrid versiyonundan daha düşük egzoz emisyonu |
HAFİF HİBRİT |
e-POWER |
|
---|---|---|
Nasıl çalışır? | Batarya hızlanma esnasında benzinli motoru destekler |
Benzinle çalışan jeneratör, bataryayı şarj eder ve aynı zamanda elektrikli motora güç sağlar. 100% elektrikli sürüş deneyimi sunar. |
Tekerleklerin güç kaynağı nedir? | Elektrikli ve benzinli motor |
Elektrikli motor |
Batarya nasıl şarj ediliyor? | Benzinli motor bataryayı şarj eder |
Benzinle çalışan jeneratör ve rejeneratif frenleme sistemi sürüş sırasında bataryayı şarj eder |
Benzine ihtiyaç var mı? | Evet |
Evet |
Sürüş deneyimi nasıl? | Elektrik motoru tork desteği ile anına hızlanma sağlar |
Kusursuz hızlanma, sessiz ve pürüzsüz elektrikli sürüş deneyimi |
CO₂ emisyonları | Aynı modelin geleneksel benzinli versiyonundan daha düşük egzoz emisyonu |
Aynı modelin hafif hibrit versiyonundan daha düşük egzoz emisyonu |
HAFİF HİBRİT |
e-POWER |
|
---|---|---|
Nasıl çalışır? | Batarya hızlanma esnasında benzinli motoru destekler |
Benzinle çalışan jeneratör, bataryayı şarj eder ve aynı zamanda elektrikli motora güç sağlar. 100% elektrikli sürüş deneyimi sunar. |
Tekerleklerin güç kaynağı nedir? | Elektrikli ve benzinli motor |
Elektrikli motor |
Batarya nasıl şarj ediliyor? | Benzinli motor bataryayı şarj eder |
Benzinle çalışan jeneratör ve rejeneratif frenleme sistemi sürüş sırasında bataryayı şarj eder |
Benzine ihtiyaç var mı? | Evet |
Evet |
Sürüş deneyimi nasıl? | Elektrik motoru tork desteği ile anına hızlanma sağlar |
Kusursuz hızlanma, sessiz ve pürüzsüz elektrikli sürüş deneyimi |
CO₂ emisyonları | Aynı modelin geleneksel benzinli versiyonundan daha düşük egzoz emisyonu |
Aynı modelin hafif hibrit versiyonundan daha düşük egzoz emisyonu |
MILD HYBRID | e-POWER |
|
---|---|---|
Yakıt Tipi | Benzin |
Benzin |
Motor hacmi, cc | 1332 |
1497 |
Silindir adedi, tipi | 4, sıralı |
3, sıralı |
Maks. Tork, Nm / dd | 270 / 1800-3750 | 330 / 4500 - 7500 |
Çekiş Tipi | 4x2 ve 4x4 | 4x2 |
Motor gücü, kW (PS) |
116 (158) | 140 (190) |
Emisyon Değerleri | Euro 6e Full | Euro 6e Full |
Hızlanma 0-100 km/s, saniye | 9.2 – 9.9 | 7.9 |
Maksimum Hız, km/s | 199 - 190 | 180 |
Vites Tipi |
Otomatik | Otomatik |
Çekiş | Önden çekişli ve dört tekerlekten çekişli | Önden Çekişli |
Güç Ünitesi | Benzinli Mild Hybrid | e-POWER |
Şanzıman | X-Tronik CVT | Redüksiyon dişli tipi |
HAFİF HİBRİT | e-POWER |
|
---|---|---|
Yakıt Tipi | Benzin |
Benzin |
Motor hacmi, cc | 1332 |
1497 |
Silindir adedi, tipi | 4, sıralı |
3, sıralı |
Maks. Tork, Nm / dd | 270 / 1800-3750 | 330 / 4500 - 7500 |
Çekiş Tipi | 4x2 ve 4x4 | 4x2 |
Motor gücü, kW (PS) |
116 (158) | 140 (190) |
Emisyon Değerleri | Euro 6e Full | Euro 6e Full |
Hızlanma 0-100 km/s, saniye | 9.2 – 9.9 | 7.9 |
Maksimum Hız, km/s | 199 - 190 | 180 |
Vites Tipi |
Otomatik | Otomatik |
Çekiş | Önden çekişli ve dört tekerlekten çekişli | Önden Çekişli |
Güç Ünitesi | Benzinli Hafif Hibrit | e-POWER |
Şanzıman | X-Tronik CVT | Redüksiyon dişli tipi |
HAFİF HİBRİT | e-POWER |
|
---|---|---|
Yakıt Tipi | Benzin |
Benzin |
Motor hacmi, cc | 1332 |
1497 |
Silindir adedi, tipi | 4, sıralı |
3, sıralı |
Maks. Tork, Nm / dd | 270 / 1800-3750 | 330 / 4500 - 7500 |
Çekiş Tipi | 4x2 ve 4x4 | 4x2 |
Motor gücü, kW (PS) |
116 (158) | 140 (190) |
Emisyon Değerleri | Euro 6e Full | Euro 6e Full |
Hızlanma 0-100 km/s, saniye | 9.2 – 9.9 | 7.9 |
Maksimum Hız, km/s | 199 - 190 | 180 |
Vites Tipi |
Otomatik | Otomatik |
Çekiş | Önden çekişli ve dört tekerlekten çekişli | Önden Çekişli |
Güç Ünitesi | Benzinli Hafif Hibrit | e-POWER |
Şanzıman | X-Tronik CVT | Redüksiyon dişli tipi |
WLTP değerlerine göre, aynı benzinli motora sahip modelle karşılaştırıldığında. Gerçek dünyadaki sürüş sonuçları, opsiyonel ekipman, akü durumu, iklim kontrolü, bakım, sürüş davranışı, hava koşulları ve gerçek rota gibi birçok teknik dışı faktöre bağlı olarak değişebilir.
Dahili test verilerine dayanmaktadır ve homologasyon onayı sürecindedir. Gerçek dünyadaki sürüş sonuçları, opsiyonel ekipman, akü durumu, iklim kontrolü, bakım, sürüş davranışı, hava koşulları ve gerçek rota gibi birçok teknik dışı faktöre bağlı olarak değişebilir.
e-POWER açıklamaları, aynı mild hybrid ile karşılaştırılarak sunulur. Gösterilen WLTP rakamları yalnızca karşılaştırma amaçlıdır. Gerçek sürüş sonuçları, bataryanın başlangıç şarjı, kayıttan sonra takılan aksesuarlar, hava koşulları, sürüş stilleri ve araç yükü gibi faktörlere bağlı olarak değişebilir.araç modeli
Gösterilen resimler ve açıklamalar temsilidir, modellere göre değişkenlik gösterebilir. Bazı fotoğraflar mevcut pazarda sunulmayan araçlara aittir ve belirli bir modeli, sınıfı veya teklifi temsil etmez. Gösterilen özellikler mevcut olmayabilir, standart olarak sunulmayabilir veya sadece isteğe bağlı olarak (ek ücret karşılığında) sunulabilir.