YENİ NISSAN LEAF “EN İYİ İNOVASYON” ÖDÜLÜNÜ KAZANDI

Dünyanın en çok satan elektrikli otomobili Nissan LEAF, Tüketici Teknolojisi Derneği tarafından verilen “CES 2018 En iyi İnovasyon” ödülünü kazandı

Tüketici Teknolojisi Derneği, CES (Tüketici Elektroniği Fuarı) kapsamında her yıl gerçekleştirilen CES Ödül Töreni çerçevesinde yeni Nissan LEAF’i ‘CES 2018 En iyi İnovasyon’ ödülü ile onurlandırdı.

Teknoloji endüstrisinin önde gelen isimlerini New York’ta bir araya getiren CES 2018 kapsamında açıklanan ‘CES 2018 En İyini İnovasyon’ ödülü ile sıfır emisyonlu Nissan LEAF ilk uluslararası ödülünü kazandı. 

Nissan'ın inovasyon vizyonunun yansıması niteliğinde olan ProPILOT ve e-Pedal teknolojileri ile Nissan LEAF; Araç zekâsı ve otonom sürüş alanında “CES En iyi İnovasyon” ve “Daha İyi bir Dünya için Teknoloji CES Onur Ödülü” olmak üzere iki ödül birden aldı. 

Tüketici Teknolojisi Derneği her yıl Ocak ayında Las Vegas'taki CES’te En İyi İnovasyon ödülünü açıklıyor. Nissan ve dernek, 2018 fuarında yeni Nissan LEAF için özel bir sergi gerçekleştirecek.

“Nissan LEAF ile böylesine önemli bir ödül almak gurur verici” diyen Nissan Küresel Pazarlama ve Satış, Sıfır Emisyonlu araçlar ve Pil İş Biriminden Sorumlu Başkan Yardımcısı ve Japonya / A & O Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Daniele Schillaci sözlerine: “Bu ödül, insanlara ve gezegene fayda sağlayan ürün ve teknolojileri onurlandırıyor. Dolayısıyla yeni Nissan LEAF ile birebir örtüşüyor. Bir otomobilden çok daha fazlası olan Nissan LEAF insanlara daha iyi bir dünya sunma vizyonumuz olan Nissan Intelligent Mobility’nin en önemli simgesi konumunda.”

Yeni Nissan LEAF, daha önce satışa sunulan elektrikli araçlara kıyasla çok daha geniş bir kitleye günlük kullanıma uygun inovasyon ve teknolojiler sunuyor. Sadece inovasyonlarıyla dünyayı daha iyi bir yer haline getirmekle kalmayan yeni Nissan LEAF, aynı zamanda bu inovasyonu daha geniş kitlerle buluşturmasıyla da öne çıkıyor. Nissan LEAF ayrıca araçtan-eve ve araçtan-şebekeye entegrasyon gibi ilave özellikleriyle tasarruf ve geri kazanım avantajları da sunuyor. 

Japonya’da satışa sunulan yeni Nissan LEAF önümüzdeki aylarda ABD, Kanada ve Batı Avrupa pazarlarında da satışa sunulmaya başlayacak.

NISSAN, 2017’NİN EN İYİ GLOBAL MARKALARINDAN BİRİ SEÇİLDİ

Son yedi yıldır Interbrand’in ‘En İyi Global Markalar’ araştırmasında başarısını her geçen yıl artıran Nissan, 11,5 milyar dolar marka değeriyle 2017’de geçen yıla oranla dört basamak birden yükseldi.

Nissan, dünyanın önde gelen danışmanlık ve araştırma şirketlerinden Interbrand tarafından 2017 yılında dünyanın en değerli markalarından biri olarak seçildi.

Nissan, Interbrand'ın yayınladığı ‘Yılın En İyi Global Markaları’ araştırmasında bu yıl 4 basamak birden yükselerek 39. sırada yer aldı. Araştırma Nissan’ın marka değerini 11.534 milyar dolar olarak hesapladı. Nissan geçtiğimiz yıl 11.066 milyar dolarlık tahmini marka değeri ile 43. sırada yer almıştı.

Interbrand yapmış olduğu araştırmada, Nissan Intelligent Mobility stratejisini temel alarak marka değerini arttırmaya yönelik faaliyetlerini değerlendirdi. Araştırma aynı zamanda otonom sürüş teknolojileri ve elektrikli araçlar gibi Nissan'ın müşterilerine sunmuş olduğu çözümleri de dikkate aldı. Interbrand, Nissan'ı son 7 yıldır dünyanın en değerli markaları arasında gösteriyor.

Araştırma sonucu Nissan'ın özellikle, e-POWER serisi hibrid sistemi ve ProPILOT tek şeritli otonom sürüş teknolojisini içeren yeni ürünleri piyasaya sunduğu Nissan Intelligent Mobility ile her geçen yıl güçlendiğini ortaya koyuyor. Nissan, Ocak 2017'de Las Vegas'ta gerçekleştirilen Tüketici Elektroniği Fuarında lanse ettiği Nissan Intelligent Mobility'nin ardından, 6 Eylül 2017’de dünyanın en çok satan elektrikli otomobili LEAF’in ikinci neslini tanıttı. 

“Son altı yıldır şirket genelinde ‘marka gücü’ konusuna odaklanmış durumdayız. Çabalarımızın bunun gibi etkili marka sıralamasında takdir edilmesi bizi daha çok çalışmaya teşvik ediyor.” şeklinde konuşan Nissan Kurumsal Başkan Yardımcısı, Global Pazarlama ve Marka Stratejisi Başkanı Roel de Vries, değerlendirmesini: “Büyümeye devam ediyoruz. Nissan Intelligent Mobility çerçevesinde yürüttüğümüz çalışmalar ve sürüşün geleceğini şekillendirme noktasındaki vizyonumuz takdir ediliyor. Lanse etmiş olduğumuz yeni LEAF ile markamızın daha da gelişmesini umuyoruz.” şeklinde tamamladı.

Nissan’ın Türkiye’de ve globalde elde ettiği başarılarla müşterilerinin nezdinde en sevilen markalar arasında yer aldığının altını çizen Nissan Türkiye Genel Müdürü Sinan Özkök: "Nissan olarak müşterilerimize verdiğimiz değerin hem marka imajımıza, hem de satış rakamlarımıza artış olarak yansımasından çok mutluyuz. SUV pazarının tartışmasız lideri olan markamızın inovasyon alanında yaptığı geliştirmeler, marka gücümüze yaptığımız yatırımlarla birleşerek Nissan müşterilerinin ürünlerimizden daha da heyecan duymasını sağlıyor. Piyasaya çıkardığımız her yeni üründe müşterilerimize daha fazla fayda sağlayarak, ürünlerimize değer katarak bu konuda devamlılığı hedefliyoruz. Interbrand'in global araştırması bu hedefe doğru sağlam adımlarla ilerlediğimizin en güzel göstergesi. Yaz başında lanse ettiğimiz Yeni X-Trail'den sonra çok yakında Türk tüketicisinin beğenisine sunacağımız Yeni Qashqai ile bu gelişimin devam edeceğine inanıyorum."dedi.

Interbrand, araştırmanın raporunu hazırlarken her bir markanın işletme varlığı olarak yatırım ve yönetimine, finansal performansına, satın alma kararı sürecinde markanın rolüne ve gücüne bakıyor.

NISSAN, AQUAMASTERS YÜZME ŞAMPİYONASI’NIN ANA SPONSORU OLDU

Nissan, bu yıl 17-21 Mayıs tarihlerinde beşincisi düzenlenen Uluslararası Aquamasters Yüzme Şampiyonası’nın ana sponsoru oldu. Marmaris Belediyesi’nin ev sahipliği yaptığı şampiyonaya denize ve yüzme sporuna tutkun her yaştan insan katıldı.

UEFA Şampiyonlar Ligi ana sponsoru Nissan, yüzme dalında da önemli bir sponsorluğa imza attı. Türkiye Yüzme Federasyonu, Muğla Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü’nün işbirliğiyle 2015 Mayıs’ından bu yana her yıl Mayıs ve Ekim aylarında “Ortak tutkumuz; suya olan sevgimiz” mottosuyla düzenlenen Uluslararası Aquamasters Yüzme Şampiyonası, 25 farklı ülkeden 5 bin 500 sporcunun katıldığı şampiyonalar bütünü olarak öne çıkıyor. Bu yıl Nissan sponsorluğunda gerçekleşen şampiyona, Marmaris Belediyesi’nin ev sahipliğiyle yüzme sporunu her yaştan insana sevdirmeyi amaçlıyor.

Nıssan İstanbul Autoshow'daydı

Nissan heyecanı 21-30 Nisan tarihleri arasında 2. Salon 203 numaralı stantta yaşandı.

100 km/s hıza 5 saniyeden az sürede ulaşan BladeGlider geleceğin elektrikli araçlarına ilham olmak için İstanbul Autoshow'da otomobil severlerin karşısına çıktı.

NISSAN IntellIgent MobIlIty

İstanbul Autoshow’da Heyecan Yarattı!

Japon otomotiv devi Nissan, İstanbul Autoshow 2017’de Nissan Intelligent Mobility yaklaşımıyla geliştirdiği BladeGlider ve güncel modellerini otomobil severlerle buluşturdu.  

2016 yılında 32 bin 53 adet araç satışı ile Türkiye pazarında satış rekoru kıran Nissan, çevre dostu yaklaşımı ve spor otomobil sürüş dinamiklerini bir arada sunan BladeGlider ile İstanbul Autoshow’da hayranlık uyandırdı. Konsept tasarımı, elektrikli motor ve yüksek performans ile birleştiren BladeGlider, Nissan Intelligent Mobility’nin teknolojide lider olma yolunda olduğunu gözler önüne serdi.

BladeGlider’ın, Nissan Intelligent Mobility’nin en önemli yansıması olduğunu ifade eden Nissan Genel Müdürü Sinan Özkök yapmış olduğu değerlendirmede; “BladeGlider, Nissan'ın sürüş keyfi ile çevresel sorumlulukları birleştiren Nissan Intelligent Mobility stratejisinin en başarılı yansımasıdır. Sektöre öncülük eden Nissan, otomobil meraklılarının sıfır emisyonlu gelecek için sabırsızlandığını biliyor ve BladeGlider ile sıfır emisyonlu spor otomobil geleceğinin çok da uzak olmadığını mükemmel bir örnekle gösteriyor. 0’dan 100 km/s hıza 5 saniyeden az zamanda ulaşan BladeGlider, Nissan'ın çevik ve yüksek verimlilik seviyesine sahip bir elektrikli otomobil sunma ve elektrikli otomobil kavramına tamamen yeni bir boyut kazandırma vizyonunu temsil ediyor.’’ dedi.

Nissan olarak özellikle teknolojik gelişim ile üst segmentlerde görülen birçok yeniliği B segmentine kadar getirdiklerini belirten Sinan Özkök, sürüş güvenliği ve konforu ile müşterilerine daha heyecan verici ve daha keyifli bir deneyim yaşatmanın en büyük amaçları olduğunu söyledi.

2 yıl süren tasarım, mühendislik ve geliştirme çalışmalarının sonunda ortaya çıkan BladeGlider, 200 KW’lık güce ve 707 Nm torka sahip. BladeGlider tekerleklerden aldığı verilerle; hız, pillerin şarj durumu, enerji geri kazanım modu ve tork haritası gibi sürüşle ilgili bilgileri gelişmiş bilgi ekranında gösteriyor. Merkezi ekranı çevreleyen iki adet ekran, ön tekerleklerin hemen arkasına yerleştirilmiş olan geri görüş kameralarının görüntüsünü yansıtıyor. 

Nissan, İstanbul Autoshow’da ikinci salonda BladeGlider’ın yanı sıra Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından hem “2016 Yılının En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası” hem de “Navara Lansman İletişimi” projesiyle “Yılın Entegre İletişim Kampanyası” ödüllerinin sahibi olan efsanevi pick-up modeli Navara, 2016 yılında dünyanın en çok satan SUV modeli olan X-Trail, 2006 yılında lanse edildiğinden beri Nissan’ın Avrupa’da ve Türkiye’de en çok ses getiren modeli olan Qashqai ile Juke ve Pulsar modellerini de sergiledi.

AİLELER, TAMAMEN ELEKTRİKLİ NISSAN LEAF'E BAYILIYOR

‘İKİNCİ BİR ARAÇTAN’ ÇOK DAHA FAZLASI

YUTAKA KATAYAMA, “BAY. K,” 105 YAŞINDA HAYATA GÖZLERİNİ YUMDU

NISSAN EFSANESİ VE Z'NİN BABASI

İŞTE KARŞINIZDA YEPYENİ TITAN

Cummins İle Çalışan 2016 TITAN XD. Dayanıklılığını sergileyen bir tavır ve boyutuna uygun bir duruşa sahip yepyeni bir pick-up ailesinin ilk üyesi. Yepyeni 5,0L V8 Turbo Diesel, yeni nesil TITAN XD'nin kalbi. Bu dev motor, dayanıklı bir tavrı ve torku yarım tonluk pick-up kategorisine taşıyarak görevini benzinli rakiplerinden daha iyi yerine getiriyor.