“NAVARA Türkiye Şovu” Başlıyor!

SUV segmentinin lideri NISSAN’ın 80 yıllık Pick-Up deneyiminin yansıması niteliğinde olan NAVARA, Türkiye turuna başlıyor. 38 şehri kapsayacak olan tur, 30 Temmuz’da başlayacak ve 165 gün sürecek.

Müşterileriyle birçok platformda bir araya gelen NISSAN, “NAVARA Türkiye Şovu” ile 38 farklı şehri kapsayan, 165 gün sürecek ve 24 bin kilometrenin üzerinde yol yapacağı tura başlıyor.

NISSAN bayilerinin bulunduğu il merkezlerinin yanında, 250’nin üzerinde köy,  ilçe ve kasabayı da kapsayan turda NAVARA, pick-up sahibi olmak isteyenlerle buluşacak. Tüketiciler tur kapsamında SUV konforu sunan NAVARA’yı yakından tanıma ve test etme imkanı bulacakları gibi, şova özel cazip fiyatlar, ödeme ve finansman seçeneklerinden de faydalanabilecek.

30 Temmuz- 15 Aralık tarihleri arasında düzenlenecek NAVARA Türkiye Şovu kapsamında; Adana, Diyarbakır, Mardin, Gaziantep, Batman, Mersin, Şanlıurfa, Hatay, Konya, Tekirdağ, Edirne, Trabzon, Rize, Antalya, Isparta, Bursa, Yalova, Kocaeli, Sakarya, Eskişehir, Muğla, Van, Hakkari, Manisa, Balıkesir, İzmir, Denizli, Afyon, Aydın, Ankara, İstanbul, Kayseri, Samsun, Ordu, Amasya, Erzurum, Sivas ve Erzincan’da köy meydanları, sanayi siteleri, sebze-meyve ve balık halleri, pazar yerleri, maden ocakları gibi alanlarda NISSAN NAVARA’lar tüketici ile buluşacak ve isteyenler test sürüşü gerçekleştirip ürünü yakından tanıyabilecek.

NAVARA ile SUV Konforu

12. nesliyle yollarda olan NISSAN NAVARA, beş bağlantılı arka süspansiyon sistemiyle off-road yeteneklerinden ödün vermeden SUV konforunda sürüş deneyimi sunuyor. NISSAN NAVARA, 2.3 dCi motoruyla daha yüksek bir performans sunarken, yakıt tüketimini, emisyon değerlerini ve dolayısıyla kullanım maliyetlerini de düşürüyor.

QASHQAI, X-TRAIL ve JUKE gibi geniş kitlelere ulaşan SUV modelleriyle aynı DNA’yı paylaşan Navara, bünyesinde barındırdığı otomobil benzeri stil, konfor ve kalite özelliklerinin yanı sıra sınıfında ilk olan ve kullanıcıya daha konforlu ve güvenli sürüş deneyimi sağlayan NISSAN Intelligent Mobility teknolojileriyle de  pick-up pazarına tamamen yeni standartlar getiriyor.

NISSAN LEAF, ‘What Car?’ Tarafından 2018 Yılının En İyi Elektrikli Otomobili Seçildi

Dünyanın en çok satan elektrikli otomobili NISSAN LEAF, ‘What Car?’ tarafından ‘2018 Yılının En İyi Elektrikli Otomobili’ seçildi. NISSAN’ın xStorage sistemi ise ‘What Car?’da ‘Teknoloji Ödülü’ne layık görüldü.

NISSAN LEAF satışa sunulduğu günden bu yana almış olduğu ödüllere bir yenisini daha ekledi. 2011 yılında yollara çıkan ilk nesil de dahil olmak üzere bugüne kadar uluslararası alanda toplam 114 ödül alan NISSAN LEAF, son olarak ‘What Car?’ tarafından ‘2018 Yılının En İyi Elektrikli Otomobili’ seçildi. Yeni NISSAN LEAF, İspanya’da gerçekleştirilen ‘NISSAN Electric Ecosystem Experience’ kapsamında Avrupa basınına tanıtıldı.

Ayrıca, NISSAN’ın geri dönüştürülmüş pilleri kullanarak enerji depolama imkanı sağlayan xStorage sistemi ‘What Car?’da ‘Teknoloji Ödülü’ne layık görüldü.

Avrupa genelinde otomobil tutkunlarının en çok takip ettiği ve en çok ilgi gösterdiği en saygın ödüllerden biri olan ‘What Car?’, aynı zamanda İngiltere medyasının en büyük otomobil satın alma rehberi konumunda bulunuyor.

NISSAN Avrupa Satış ve Pazarlama’dan Sorumlu Başkan Yardımcısı Philippe SAILLARD, ödülle ilgili yapmış olduğu değerlendirmede: “Yeni NISSAN LEAF, dünyanın en gelişmiş ve en erişilebilir yüzde100 elektrikli aracı. ‘What Car?’ gibi prestijli bir marka tarafından böylesine önemli bir ödül aldığımız için çok mutluyuz. Bu, tarih boyunca satışa sunulan diğer elektrikli araçlardan daha keyifli, daha heyecan verici ve daha fazla bağlanabilir özelliklere sahip bir otomobil.”

Yeni NISSAN LEAF Tasarımıyla Dikkat Çekiyor

Yeni NISSAN LEAF önceki nesil ile karşılaştırıldığında daha dinamik tasarımı ve gelişmiş teknolojileriyle öne çıkarken, aynı zamanda daha geliştirilmiş teknik yapısıyla gerek performans ve gerekse de menzil noktasında önemli bir gelişim ortaya koyuyor.

Yeni NISSAN LEAF, ayrıca NISSAN'ın otonom sürüş teknolojisi ProPILOT ve e-Pedal ile donatılan Avrupa’daki ilk NISSAN modeli olmasıyla da büyük öneme sahip. e-Pedal sürücüye gaz pedalına uygulanan basıncın arttırılması veya azaltılmasıyla aracı harekete geçirme, hızlandırma, yavaşlatma ve durdurma imkanı tanıyor.

Yeni NISSAN LEAF, lansman tarihinden itibaren üç aylık süre içerisinde 12.000’den fazla satıldı ve Avrupa’da her 12 dakikada bir NISSAN LEAF gerçekleştirilmiş oldu.

 

YENİ NISSAN LEAF “EN İYİ İNOVASYON” ÖDÜLÜNÜ KAZANDI

Dünyanın en çok satan elektrikli otomobili Nissan LEAF, Tüketici Teknolojisi Derneği tarafından verilen “CES 2018 En iyi İnovasyon” ödülünü kazandı

Tüketici Teknolojisi Derneği, CES (Tüketici Elektroniği Fuarı) kapsamında her yıl gerçekleştirilen CES Ödül Töreni çerçevesinde yeni Nissan LEAF’i ‘CES 2018 En iyi İnovasyon’ ödülü ile onurlandırdı.

Teknoloji endüstrisinin önde gelen isimlerini New York’ta bir araya getiren CES 2018 kapsamında açıklanan ‘CES 2018 En İyini İnovasyon’ ödülü ile sıfır emisyonlu Nissan LEAF ilk uluslararası ödülünü kazandı. 

Nissan'ın inovasyon vizyonunun yansıması niteliğinde olan ProPILOT ve e-Pedal teknolojileri ile Nissan LEAF; Araç zekâsı ve otonom sürüş alanında “CES En iyi İnovasyon” ve “Daha İyi bir Dünya için Teknoloji CES Onur Ödülü” olmak üzere iki ödül birden aldı. 

Tüketici Teknolojisi Derneği her yıl Ocak ayında Las Vegas'taki CES’te En İyi İnovasyon ödülünü açıklıyor. Nissan ve dernek, 2018 fuarında yeni Nissan LEAF için özel bir sergi gerçekleştirecek.

“Nissan LEAF ile böylesine önemli bir ödül almak gurur verici” diyen Nissan Küresel Pazarlama ve Satış, Sıfır Emisyonlu araçlar ve Pil İş Biriminden Sorumlu Başkan Yardımcısı ve Japonya / A & O Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Daniele Schillaci sözlerine: “Bu ödül, insanlara ve gezegene fayda sağlayan ürün ve teknolojileri onurlandırıyor. Dolayısıyla yeni Nissan LEAF ile birebir örtüşüyor. Bir otomobilden çok daha fazlası olan Nissan LEAF insanlara daha iyi bir dünya sunma vizyonumuz olan Nissan Intelligent Mobility’nin en önemli simgesi konumunda.”

Yeni Nissan LEAF, daha önce satışa sunulan elektrikli araçlara kıyasla çok daha geniş bir kitleye günlük kullanıma uygun inovasyon ve teknolojiler sunuyor. Sadece inovasyonlarıyla dünyayı daha iyi bir yer haline getirmekle kalmayan yeni Nissan LEAF, aynı zamanda bu inovasyonu daha geniş kitlerle buluşturmasıyla da öne çıkıyor. Nissan LEAF ayrıca araçtan-eve ve araçtan-şebekeye entegrasyon gibi ilave özellikleriyle tasarruf ve geri kazanım avantajları da sunuyor. 

Japonya’da satışa sunulan yeni Nissan LEAF önümüzdeki aylarda ABD, Kanada ve Batı Avrupa pazarlarında da satışa sunulmaya başlayacak.

NISSAN’DAN YENİ KOMPAKT CROSSOVER: KICKS

NISSAN, kompakt crossover segmentindeki yeni temsilcisi KICKS’in Kuzey Amerika lansmanını Los Angeles Otomobil Fuarında gerçekleştirdi. NISSAN Intelligent Mobility ve Akıllı Çevre Görüş Sistemi ile donatılan NISSAN KICKS, Haziran 2018’de Kuzey Amerika pazarındaki yerini alacak. 

Japon otomotiv devi NISSAN, her geçen gün büyümeyi sürdüren ve yoğun rekabetin yaşandığı kompakt crossover segmentine yönelik yeni modeli KICKS’i, Los Angeles Otomobil Fuarı’ında tanıttı. NISSAN’ın kompakt crossover ve SUV pazarına yönelik altıncı modeli olan KICKS, Haziran 2018’de yollarda olacak.

Kalın kuşaklı şişkin çamurlukları, yüksek tavanlı mimarisi ve yüksek omuz çizgisiyle karakteristik kompakt crossover duruşu sergileyen yeni NISSAN KICKS; V formlu ön ızgara, bumerang formuna sahip ön far ve arka stop lambaları ve “Wrap-around visor” adındaki tavan çizgisi gibi tasarım detaylarıyla NISSAN tasarım diline sadık bir görünüm sergiliyor. Standart olarak Akıllı Otomatik Far (I-AH) ve isteğe bağlı olarak LED farlarla donatılan NISSAN KICKS’te, farklı gövde renkleri dışında beş adet çift renk uygulaması bulunuyor. 

NISSAN KICKS coupe formundaki tavan çizgisine karşın son derece geniş bir arka koltuk oturma alanı dışında, sınıfının en geniş bagajlarından birine sahip. KICKS’in karmaşadan uzak yalın kokpit tasarımını 7 inç büyüklüğündeki renkli ekran tamamlıyor. Söz konusu ekran akıllı telefon entegrasyonu için yaygın olarak kullanılan Apple CarPlay™ ve Android Auto™ ara yüzlerine sahip güncel bir bilgi ve eğlence sistemini bünyesinde barındırıyor. Benzersiz bir ses deneyimi için sunulan KICKS SR Premium Package ile birlikte Bose® Personal® Plus ses sistemi devreye giriyor. 

Yeni NISSAN KICKS 1,6 litre hacimli dört silindirli benzinli motorla satışa sunulacak. Silindir başına dört supap veya değişken supap zamanlaması (CVTCS) gibi teknolojilere sahip olan modern motor 125 HP güç ve 155 Nm tork üretiyor. Yakıt verimliliğini destekleyen Xtronic otomatik şanzımanla kombine edilen ve gücünü ön aksa aktaran motor 7,1 lt/100 km (33 mpg) yakıt tüketiyor. 

Zengin donanımıyla dikkat çeken yeni NISSAN KICKS’te çevre görüş sistemi gibi konfor odaklı donanımlar dışında tüm donanım paketlerinde Otomatik Acil Durum Freni de standart olarak sunuluyor. Üst donanım paketlerinde ise ayrıca Kör Nokta Uyarı Sistemi ve Arka Çapraz Trafik Uyarısı devreye giriyor.

NISSAN’DAN ‘STAR WARS’ ARAÇLARI

Japon otomotiv devi Nissan, ‘Star Wars: The Last Jedi’ filmine özel olarak tasarlanan Star Wars temalı konsept araçlarını Los Angeles Otomobil Fuarı'nda tanıttı. Konsept araçlar Nissan’ın heyecan uyandıran tasarımının yanı sıra 15 Aralık’ta gösterime girecek olan filmin heyecanını gözler önüne seriyor.

Amerika’da Rogue, Rogue Sport, Altima, Maxima ve TITAN isimleriyle piyasaya sürülen en popüler Nissan modellerinin esas alındığı Star Wars: The Last Jedi temalı konsept araçlarının; renkleri, görünümleri ve filmdeki karakterlerle uyumu Lucasfilm ofisinin sanatçıları tarafından tasarlandı ve geliştirildi. Satın alınması mümkün olmayan her bir konsept araç, savaş kullanımını göstermek için hidro dalgalı grafikler, çevre sesleri ve dış tasarım gibi ekstralar da dahil olmak üzere benzersiz ve sıra dışı bir görünüm sergiliyor. Tasarımlar tamamlandıktan sonra, Burbank, California'daki efsanevi Hollywood araç üreticileri Vehicle Effect çizimleri hayata geçirdi. Modeller, Los Angeles Otomobil Fuarı'nda otomobil severler ve Star Wars hayranlarıyla buluştu. 

2018 Nissan Altima – Special Forces TIE Fighter

Special Forces TIE Fighter, Birinci Mertebeden seçkin Özel Kuvvetler pilotlarının kullandığı bir grev savaşçısı. Söz konusu araç Nissan’ın en çok satan sedan modeli Altima ile uyarlandı. Konsept araç First Order Filosunun üyesiyle uyumlu olacak gövde eklentilerine sahip. Araçta en çok dikkat çeken özellik Altima’nın ön camına eklenen Special Forces TIE Fighter’a ait çok parça kokpit pençesi. Özel jantlar ve gövde kaplaması çift kanatlı uzay aracının tasarımını tamamlarken, her iki yana entegre edilen hoparlörler TIE Fighter’ın sesini simüle ediyor. 

2018 Nissan Maxima – Kylo Ren

Maxima'nın mevcut agresif tasarım dili üzerine çizilen bu konsept araç gerçekten de heyecan uyandıran bir sedana dönüşmüş durumda. Tasarımcılar, 4 kapılı spor otomobili Maxima'nın V formlu burun tasarımını Kylo Ren'in siyah ve gümüş yüz maskesine dönüştürdüler. Özel bir ön tampon altı spoyleri, heyecan uyandıran motor kaputu, gövde detayları ve dikkat çekici renk tercihi benzersiz bir görsel şölen sunuyor. Proje, Kylo Ren'in kalkan ve ışın kılıcına gönderme yapmak üzere kırmızı farlar ve gövde altı aydınlatmasıyla tamamlanıyor.

2018 Nissan Maxima – Kylo Ren's TIE Silence

Hız ve üstün yol tutuş için tasarlanan Nissan Maxima, Star Wars: The Last Jedi filminde görünecek yeni araçlardan biri olan Kylo Ren'in TIE Silencer’ı canlandırmak için ideal otomobillerden biri. Aracın heybetli kanatlarına entegre edilen lazer toplar ve roket atarlar Kylo karakteriyle mükemmel bir şekilde örtüşüyor. Ön ızgara, farlar ve kabin içindeki kırmızı aydınlatma aracın görsel etkisini daha da arttırıyor. Doğrudan filmden alınan ses efektleri vurguyu daha da arttırırken konsept otomobilin gerçekçiliğini vurguluyor. 

2018 Nissan Maxima – Captain Phasma

First Order saflarına katılan Captain Phasma Maxima, parlak gümüş zırhla kaplı ve filmdeki güçlü kadın karakterin maskesini taşıyor. Burun tasarımı ve motor kaputu el işçiliği ile alüminyumdan üretildi. Yan gövde boyunca uzanan kırmızı hat görsel etkiyi arttırıyor. Captain Phasma Maxima aynı zamanda kadının gücünü de simgeliyor. Nissan'ın Maxima ekibi bir kadın mühendis tarafından yönetiliyor. Aracın tasarımcısı bir kadın, aracın marka direktörü bir kadın ve araç galaksideki en zorlu kadın savaşçılarından birinin kullanımı için yaratıldı.

2018 Nissan Rogue – Poe Dameron's X-wing with BB-8

Poe Dameron'un X-wing, Yeni Cumhuriyet'in yıldız filosunu, Nissan Rogue modelinin her iki tarafında konumlandırılan geniş sabit kanatlarla yönetiyor. T-70 X-wing yıldız savaşçısında bir çift itici bulunurken, her kanadın ucuna entegre edilen dörtlü lazer topları savaşı hazır bir duruş sergiliyor. Crossover’in üstünde aydınlatmasıyla, hareketiyle ve sesiyle tam boy bir BB-8 astromech droid otururken, sağlam lastikler direnişin gücünü simgeliyor. 

2018 Nissan Rogue Sport – A-wing

Hızlı ve çevik. A-wing hayat verdiği Rogue Sport ile mükemmel uyum sağlayan bir ekipman. Aracın arkasındaki çift iticiler aydınlatılırken, üzerine monte edilen kanatlar A-wing’in tasarımını taklit ediyor. Geniş tabanlı lastikler aracın güçlü duruşunu desteklerken mavi renkli jantlar ise gövdedeki efekti tasarım olarak tamamlıyor. 

2018 Nissan TITAN AT-M6

AT-M6'nın Star Wars: The Last Jedi’nin en büyük aracı. Bu açıdan bakıldığında TITAN, AT-M6 ile mükemmel bir şekilde örtüşüyor. Sonuç olarak Nissan ürün gamının en büyük aracı olan TITAN, aynı zamanda sınıfının en yüksek standart güç üretimine sahip aracı olma özelliğine de sahip. Heybetli pikap konsept aracının yükleme alanına monte edilen ve aracın gövdesini mükemmel bir şekilde sarmalayan top, filmdeki First Order robotunun güç ve kudretini mükemmel bir şekilde yansıtıyor. Gövde rengindeki jantların tasarımı robotun bacak eklemlerini andırırken yerden yüksek yapı da yine robotun bacaklarını çağrıştırmayı amaçlıyor. Araca entegre edilen 5.000 watt gücündeki ses sistemi ise robotun ayak seslerini taklit ediyor. 

NISSAN, 2017’NİN EN İYİ GLOBAL MARKALARINDAN BİRİ SEÇİLDİ

Son yedi yıldır Interbrand’in ‘En İyi Global Markalar’ araştırmasında başarısını her geçen yıl artıran Nissan, 11,5 milyar dolar marka değeriyle 2017’de geçen yıla oranla dört basamak birden yükseldi.

Nissan, dünyanın önde gelen danışmanlık ve araştırma şirketlerinden Interbrand tarafından 2017 yılında dünyanın en değerli markalarından biri olarak seçildi.

Nissan, Interbrand'ın yayınladığı ‘Yılın En İyi Global Markaları’ araştırmasında bu yıl 4 basamak birden yükselerek 39. sırada yer aldı. Araştırma Nissan’ın marka değerini 11.534 milyar dolar olarak hesapladı. Nissan geçtiğimiz yıl 11.066 milyar dolarlık tahmini marka değeri ile 43. sırada yer almıştı.

Interbrand yapmış olduğu araştırmada, Nissan Intelligent Mobility stratejisini temel alarak marka değerini arttırmaya yönelik faaliyetlerini değerlendirdi. Araştırma aynı zamanda otonom sürüş teknolojileri ve elektrikli araçlar gibi Nissan'ın müşterilerine sunmuş olduğu çözümleri de dikkate aldı. Interbrand, Nissan'ı son 7 yıldır dünyanın en değerli markaları arasında gösteriyor.

Araştırma sonucu Nissan'ın özellikle, e-POWER serisi hibrid sistemi ve ProPILOT tek şeritli otonom sürüş teknolojisini içeren yeni ürünleri piyasaya sunduğu Nissan Intelligent Mobility ile her geçen yıl güçlendiğini ortaya koyuyor. Nissan, Ocak 2017'de Las Vegas'ta gerçekleştirilen Tüketici Elektroniği Fuarında lanse ettiği Nissan Intelligent Mobility'nin ardından, 6 Eylül 2017’de dünyanın en çok satan elektrikli otomobili LEAF’in ikinci neslini tanıttı. 

“Son altı yıldır şirket genelinde ‘marka gücü’ konusuna odaklanmış durumdayız. Çabalarımızın bunun gibi etkili marka sıralamasında takdir edilmesi bizi daha çok çalışmaya teşvik ediyor.” şeklinde konuşan Nissan Kurumsal Başkan Yardımcısı, Global Pazarlama ve Marka Stratejisi Başkanı Roel de Vries, değerlendirmesini: “Büyümeye devam ediyoruz. Nissan Intelligent Mobility çerçevesinde yürüttüğümüz çalışmalar ve sürüşün geleceğini şekillendirme noktasındaki vizyonumuz takdir ediliyor. Lanse etmiş olduğumuz yeni LEAF ile markamızın daha da gelişmesini umuyoruz.” şeklinde tamamladı.

Nissan’ın Türkiye’de ve globalde elde ettiği başarılarla müşterilerinin nezdinde en sevilen markalar arasında yer aldığının altını çizen Nissan Türkiye Genel Müdürü Sinan Özkök: "Nissan olarak müşterilerimize verdiğimiz değerin hem marka imajımıza, hem de satış rakamlarımıza artış olarak yansımasından çok mutluyuz. SUV pazarının tartışmasız lideri olan markamızın inovasyon alanında yaptığı geliştirmeler, marka gücümüze yaptığımız yatırımlarla birleşerek Nissan müşterilerinin ürünlerimizden daha da heyecan duymasını sağlıyor. Piyasaya çıkardığımız her yeni üründe müşterilerimize daha fazla fayda sağlayarak, ürünlerimize değer katarak bu konuda devamlılığı hedefliyoruz. Interbrand'in global araştırması bu hedefe doğru sağlam adımlarla ilerlediğimizin en güzel göstergesi. Yaz başında lanse ettiğimiz Yeni X-Trail'den sonra çok yakında Türk tüketicisinin beğenisine sunacağımız Yeni Qashqai ile bu gelişimin devam edeceğine inanıyorum."dedi.

Interbrand, araştırmanın raporunu hazırlarken her bir markanın işletme varlığı olarak yatırım ve yönetimine, finansal performansına, satın alma kararı sürecinde markanın rolüne ve gücüne bakıyor.

NISSAN, AQUAMASTERS YÜZME ŞAMPİYONASI’NIN ANA SPONSORU OLDU

Nissan, bu yıl 17-21 Mayıs tarihlerinde beşincisi düzenlenen Uluslararası Aquamasters Yüzme Şampiyonası’nın ana sponsoru oldu. Marmaris Belediyesi’nin ev sahipliği yaptığı şampiyonaya denize ve yüzme sporuna tutkun her yaştan insan katıldı.

UEFA Şampiyonlar Ligi ana sponsoru Nissan, yüzme dalında da önemli bir sponsorluğa imza attı. Türkiye Yüzme Federasyonu, Muğla Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü’nün işbirliğiyle 2015 Mayıs’ından bu yana her yıl Mayıs ve Ekim aylarında “Ortak tutkumuz; suya olan sevgimiz” mottosuyla düzenlenen Uluslararası Aquamasters Yüzme Şampiyonası, 25 farklı ülkeden 5 bin 500 sporcunun katıldığı şampiyonalar bütünü olarak öne çıkıyor. Bu yıl Nissan sponsorluğunda gerçekleşen şampiyona, Marmaris Belediyesi’nin ev sahipliğiyle yüzme sporunu her yaştan insana sevdirmeyi amaçlıyor.

Nıssan İstanbul Autoshow'daydı

Nissan heyecanı 21-30 Nisan tarihleri arasında 2. Salon 203 numaralı stantta yaşandı.

100 km/s hıza 5 saniyeden az sürede ulaşan BladeGlider geleceğin elektrikli araçlarına ilham olmak için İstanbul Autoshow'da otomobil severlerin karşısına çıktı.

NISSAN IntellIgent MobIlIty

İstanbul Autoshow’da Heyecan Yarattı!

Japon otomotiv devi Nissan, İstanbul Autoshow 2017’de Nissan Intelligent Mobility yaklaşımıyla geliştirdiği BladeGlider ve güncel modellerini otomobil severlerle buluşturdu.  

2016 yılında 32 bin 53 adet araç satışı ile Türkiye pazarında satış rekoru kıran Nissan, çevre dostu yaklaşımı ve spor otomobil sürüş dinamiklerini bir arada sunan BladeGlider ile İstanbul Autoshow’da hayranlık uyandırdı. Konsept tasarımı, elektrikli motor ve yüksek performans ile birleştiren BladeGlider, Nissan Intelligent Mobility’nin teknolojide lider olma yolunda olduğunu gözler önüne serdi.

BladeGlider’ın, Nissan Intelligent Mobility’nin en önemli yansıması olduğunu ifade eden Nissan Genel Müdürü Sinan Özkök yapmış olduğu değerlendirmede; “BladeGlider, Nissan'ın sürüş keyfi ile çevresel sorumlulukları birleştiren Nissan Intelligent Mobility stratejisinin en başarılı yansımasıdır. Sektöre öncülük eden Nissan, otomobil meraklılarının sıfır emisyonlu gelecek için sabırsızlandığını biliyor ve BladeGlider ile sıfır emisyonlu spor otomobil geleceğinin çok da uzak olmadığını mükemmel bir örnekle gösteriyor. 0’dan 100 km/s hıza 5 saniyeden az zamanda ulaşan BladeGlider, Nissan'ın çevik ve yüksek verimlilik seviyesine sahip bir elektrikli otomobil sunma ve elektrikli otomobil kavramına tamamen yeni bir boyut kazandırma vizyonunu temsil ediyor.’’ dedi.

Nissan olarak özellikle teknolojik gelişim ile üst segmentlerde görülen birçok yeniliği B segmentine kadar getirdiklerini belirten Sinan Özkök, sürüş güvenliği ve konforu ile müşterilerine daha heyecan verici ve daha keyifli bir deneyim yaşatmanın en büyük amaçları olduğunu söyledi.

2 yıl süren tasarım, mühendislik ve geliştirme çalışmalarının sonunda ortaya çıkan BladeGlider, 200 KW’lık güce ve 707 Nm torka sahip. BladeGlider tekerleklerden aldığı verilerle; hız, pillerin şarj durumu, enerji geri kazanım modu ve tork haritası gibi sürüşle ilgili bilgileri gelişmiş bilgi ekranında gösteriyor. Merkezi ekranı çevreleyen iki adet ekran, ön tekerleklerin hemen arkasına yerleştirilmiş olan geri görüş kameralarının görüntüsünü yansıtıyor. 

Nissan, İstanbul Autoshow’da ikinci salonda BladeGlider’ın yanı sıra Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından hem “2016 Yılının En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası” hem de “Navara Lansman İletişimi” projesiyle “Yılın Entegre İletişim Kampanyası” ödüllerinin sahibi olan efsanevi pick-up modeli Navara, 2016 yılında dünyanın en çok satan SUV modeli olan X-Trail, 2006 yılında lanse edildiğinden beri Nissan’ın Avrupa’da ve Türkiye’de en çok ses getiren modeli olan Qashqai ile Juke ve Pulsar modellerini de sergiledi.

AİLELER, TAMAMEN ELEKTRİKLİ NISSAN LEAF'E BAYILIYOR

‘İKİNCİ BİR ARAÇTAN’ ÇOK DAHA FAZLASI

YUTAKA KATAYAMA, “BAY. K,” 105 YAŞINDA HAYATA GÖZLERİNİ YUMDU

NISSAN EFSANESİ VE Z'NİN BABASI

İŞTE KARŞINIZDA YEPYENİ TITAN

Cummins İle Çalışan 2016 TITAN XD. Dayanıklılığını sergileyen bir tavır ve boyutuna uygun bir duruşa sahip yepyeni bir pick-up ailesinin ilk üyesi. Yepyeni 5,0L V8 Turbo Diesel, yeni nesil TITAN XD'nin kalbi. Bu dev motor, dayanıklı bir tavrı ve torku yarım tonluk pick-up kategorisine taşıyarak görevini benzinli rakiplerinden daha iyi yerine getiriyor.