NISSAN #drawdrawdraw Etkinliği ile Herkesi Resim Çizmeye Davet Ediyor

NISSAN dünyayı etkisi altına alan COVID-19 salgın sürecinde insanların sanatsal yönlerini keşfetmeleri, zamanı daha verimli ve üretken kullanmaları için boyama kitabı, video ve tasarım önerileri sunuyor.

NISSAN’ın global tasarım ekibi “her şey bir çizgi ile başlar” diyerek dünya çapında, sanatçıları bir araya getirmek için #drawdrawdraw etkinliği başlattı. Tasarım ekibi ayrıca herkesin evde kaldığı COVID-19 sürecinde zamanı daha verimli ve üretken kullanmak için NISSAN klasik araçların, güncel modellerin, geleceğe ait konseptlerin ve NISSAN Figaro ve ChoiMobi gibi “kült klasiklerin” yer aldığı 23 adet yeni, indirilebilir boyama sayfası hazırladı.

NISSAN’ın Global Tasarım Başkanı Alfonso Albaisa, #drawdrawdraw etkinliğini evinden çektiği bir video ile duyurdu. İki oğluyla birlikte çizim yapan Albaise; "Tasarım dünyasında çizmeye başlamak, kafanızdaki yaratıcı düşünceler arasındaki boşlukları kapatmanın ve fikirleri gerçeğe dönüştürmenin en iyi yollarından biri, özellikle bu küresel salgın döneminde. Dünyanın dört bir yanındaki tasarım ekibimiz, bu süreci çizmek, üretmek ve hayal kurmak için kullanıyor. İlerideki en iyi işlerimizden bazılarının bu dönemde yüzleştiğimiz zorluklardan geleceğini biliyorum. Bu yüzden, 'Neden herkese kendilerini yaratıcı bir şekilde ifade etme ve bunları bizimle paylaşma şansı vermiyoruz?' diye düşündük.” dedi.

NISSAN Ariya Concept aracın yaratıcı tasarımcısı Giovanny Arroba’nın da kendilerine ilham kaynağı olduğunu söyleyen Albaise, “Giovanni’ye araba tasarımcısı olmak için ne gerektiğini sorduğumuzda, çizin, çizin, çizin, çizin” dediğini de sözlerine ekledi.

NISSAN, katılımcılardan grafiti sanatından peçete çizimlerine ve boyama kitabı resimlerine kadar ürettikleri eserleri #drawdrawdraw hashtag’i ile sosyal medya mecralarında etiketlemelerini istiyor. Yaratıcılığı kutlamak istediklerini belirten Albaisa, “Eserlerinize bir NISSAN tasarımcısı yorum yaparsa şaşırmayın” diyerek herkesin bu etkinliğe katılmasını teşvik ediyor.

Albaisa’nın ekibinden tasarımcılar önümüzdeki haftalar boyunca tasarım ilhamlarını, neler çizdiklerini, nasıl araba tasarımcısı olduklarını ve işe girmek isteyenler için gereken ipuçları hakkında da ek videolar yayınlayacak.

Nissan boyama kitaplarını: https://global.nissannews.com/en/releases/nissan-invites-all-to-draw adresinden indirebilirsiniz.

“NAVARA TÜRKİYE ŞOVU” BAŞARIYLA TAMAMLANDI!

Nissan Navara Türkiye Şovu Tamamlandı.

30 Temmuz’da başlayan “NAVARA Türkiye Şovu” 165 gün boyunca 45 şehir, 190 ilçe ve 535 köy ziyaret ederek toplamda 36 bin kilometrelik yol kat etti ve 26 Aralık’ta İstanbul’da sona erdi.

NISSAN’ın 80 yıllık pick-up deneyiminin yansıması niteliğinde olan NAVARA’yı pick-up sahibi olmak isteyenlerle buluşturmak için başlattığı Türkiye turu, bugüne dek Türkiye’nin kara ve deniz sınırları toplamının 3,5 katı yol kat ederek NAVARA’nın öne çıkan özelliklerini tanıttı. Pick-up sahibi olmak isteyenlere NAVARA’nın performansını test etme imkanının yanı sıra indirimli fiyat ve cazip finansman seçenekleri de sunuldu. Şov boyunca 10 bin 126 kişiyle birebir görüşme sağlandı. 

NAVARA Türkiye Şovu, 30 Temmuz’dan Aralık ayı sonuna dek Türkiye’nin 7 bölgesinde maden ocaklarından inşaat sahalarına, 3 bin metre yüksekliğindeki yaylalara, birçok maden ocağını, sanayi sitesini, sebze-meyve halini ve köy merkezini ziyaret etti.

“NAVARA Türkiye Şovu” Başlıyor!

Nissan - Kicks

SUV segmentinin lideri NISSAN’ın 80 yıllık Pick-Up deneyiminin yansıması niteliğinde olan NAVARA, Türkiye turuna başlıyor. 38 şehri kapsayacak olan tur, 30 Temmuz’da başlayacak ve 165 gün sürecek.

Müşterileriyle birçok platformda bir araya gelen NISSAN, “NAVARA Türkiye Şovu” ile 38 farklı şehri kapsayan, 165 gün sürecek ve 24 bin kilometrenin üzerinde yol yapacağı tura başlıyor.

NISSAN bayilerinin bulunduğu il merkezlerinin yanında, 250’nin üzerinde köy,  ilçe ve kasabayı da kapsayan turda NAVARA, pick-up sahibi olmak isteyenlerle buluşacak. Tüketiciler tur kapsamında SUV konforu sunan NAVARA’yı yakından tanıma ve test etme imkanı bulacakları gibi, şova özel cazip fiyatlar, ödeme ve finansman seçeneklerinden de faydalanabilecek.

30 Temmuz- 15 Aralık tarihleri arasında düzenlenecek NAVARA Türkiye Şovu kapsamında; Adana, Diyarbakır, Mardin, Gaziantep, Batman, Mersin, Şanlıurfa, Hatay, Konya, Tekirdağ, Edirne, Trabzon, Rize, Antalya, Isparta, Bursa, Yalova, Kocaeli, Sakarya, Eskişehir, Muğla, Van, Hakkari, Manisa, Balıkesir, İzmir, Denizli, Afyon, Aydın, Ankara, İstanbul, Kayseri, Samsun, Ordu, Amasya, Erzurum, Sivas ve Erzincan’da köy meydanları, sanayi siteleri, sebze-meyve ve balık halleri, pazar yerleri, maden ocakları gibi alanlarda NISSAN NAVARA’lar tüketici ile buluşacak ve isteyenler test sürüşü gerçekleştirip ürünü yakından tanıyabilecek.

NAVARA ile SUV Konforu

12. nesliyle yollarda olan NISSAN NAVARA, beş bağlantılı arka süspansiyon sistemiyle off-road yeteneklerinden ödün vermeden SUV konforunda sürüş deneyimi sunuyor. NISSAN NAVARA, 2.3 dCi motoruyla daha yüksek bir performans sunarken, yakıt tüketimini, emisyon değerlerini ve dolayısıyla kullanım maliyetlerini de düşürüyor.

QASHQAI, X-TRAIL ve JUKE gibi geniş kitlelere ulaşan SUV modelleriyle aynı DNA’yı paylaşan Navara, bünyesinde barındırdığı otomobil benzeri stil, konfor ve kalite özelliklerinin yanı sıra sınıfında ilk olan ve kullanıcıya daha konforlu ve güvenli sürüş deneyimi sağlayan NISSAN Intelligent Mobility teknolojileriyle de  pick-up pazarına tamamen yeni standartlar getiriyor.

Nissan - Autoshow 2017

Nıssan İstanbul Autoshow'daydı

Nissan heyecanı 21-30 Nisan tarihleri arasında 2. Salon 203 numaralı stantta yaşandı.

100 km/s hıza 5 saniyeden az sürede ulaşan BladeGlider geleceğin elektrikli araçlarına ilham olmak için İstanbul Autoshow'da otomobil severlerin karşısına çıktı.

NISSAN IntellIgent MobIlIty

İstanbul Autoshow’da Heyecan Yarattı!

Japon otomotiv devi Nissan, İstanbul Autoshow 2017’de Nissan Intelligent Mobility yaklaşımıyla geliştirdiği BladeGlider ve güncel modellerini otomobil severlerle buluşturdu.  

2016 yılında 32 bin 53 adet araç satışı ile Türkiye pazarında satış rekoru kıran Nissan, çevre dostu yaklaşımı ve spor otomobil sürüş dinamiklerini bir arada sunan BladeGlider ile İstanbul Autoshow’da hayranlık uyandırdı. Konsept tasarımı, elektrikli motor ve yüksek performans ile birleştiren BladeGlider, Nissan Intelligent Mobility’nin teknolojide lider olma yolunda olduğunu gözler önüne serdi.

BladeGlider’ın, Nissan Intelligent Mobility’nin en önemli yansıması olduğunu ifade eden Nissan Genel Müdürü Sinan Özkök yapmış olduğu değerlendirmede; “BladeGlider, Nissan'ın sürüş keyfi ile çevresel sorumlulukları birleştiren Nissan Intelligent Mobility stratejisinin en başarılı yansımasıdır. Sektöre öncülük eden Nissan, otomobil meraklılarının sıfır emisyonlu gelecek için sabırsızlandığını biliyor ve BladeGlider ile sıfır emisyonlu spor otomobil geleceğinin çok da uzak olmadığını mükemmel bir örnekle gösteriyor. 0’dan 100 km/s hıza 5 saniyeden az zamanda ulaşan BladeGlider, Nissan'ın çevik ve yüksek verimlilik seviyesine sahip bir elektrikli otomobil sunma ve elektrikli otomobil kavramına tamamen yeni bir boyut kazandırma vizyonunu temsil ediyor.’’ dedi.

Nissan olarak özellikle teknolojik gelişim ile üst segmentlerde görülen birçok yeniliği B segmentine kadar getirdiklerini belirten Sinan Özkök, sürüş güvenliği ve konforu ile müşterilerine daha heyecan verici ve daha keyifli bir deneyim yaşatmanın en büyük amaçları olduğunu söyledi.

2 yıl süren tasarım, mühendislik ve geliştirme çalışmalarının sonunda ortaya çıkan BladeGlider, 200 KW’lık güce ve 707 Nm torka sahip. BladeGlider tekerleklerden aldığı verilerle; hız, pillerin şarj durumu, enerji geri kazanım modu ve tork haritası gibi sürüşle ilgili bilgileri gelişmiş bilgi ekranında gösteriyor. Merkezi ekranı çevreleyen iki adet ekran, ön tekerleklerin hemen arkasına yerleştirilmiş olan geri görüş kameralarının görüntüsünü yansıtıyor. 

Nissan, İstanbul Autoshow’da ikinci salonda BladeGlider’ın yanı sıra Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından hem “2016 Yılının En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası” hem de “Navara Lansman İletişimi” projesiyle “Yılın Entegre İletişim Kampanyası” ödüllerinin sahibi olan efsanevi pick-up modeli Navara, 2016 yılında dünyanın en çok satan SUV modeli olan X-Trail, 2006 yılında lanse edildiğinden beri Nissan’ın Avrupa’da ve Türkiye’de en çok ses getiren modeli olan Qashqai ile Juke ve Pulsar modellerini de sergiledi.